سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبادل لینک چهار طرفه که اخیراً در بسیاری از سایت های فارسی شایع

 تبادل لینک چهار طرفه که اخیراً در بسیاری از سایت های فارسی شایع شده است 

 تبادل لینک چهار طرفه که اخیراً در بسیاری از سایت های فارسی شایع شده است

 

 تبادل لینک چهار طرفه که اخیراً در بسیاری از سایت های فارسی شایع شده است و انصافاً هم در بالا بردن رنک این سایت ها تاثیر به سزایی داشته است به اینگونه عمل میکند. یکی از طرفین تبادل لینک اتوماتیک معمولا صفحه ای مانند این صفحه دارند که مدیرت تبادل لینک را بر عهده خواهد گرفت . مدیر سایت دیگری که وارد این صفحه میگردد اگر تمایل به اجرای تبادل لینک چهار طرفه داشته باشد باید ابتدا صفحه ی درخواستی صفحه ی تبادل لینک رایگان را در یکی از صفحه های خود قرار دهد.


سپس صفحه ای را که لینک سایت را در آن قرار داده و اطلاعات لینک خود را از طریق فرم ثبت لینک به صفحه ی تبادل لینک تحویل میدهد. و در صورت وجود لینک در صفحه ی مربوطه لینک به نمایش در می آید. علت اینکه ذکر شد توصیه میگردد که لینک سایت مربوطه را در صفحه ی اصلی خود قرار ندهید این بود که صفحه های تبادل لینک 4 طرفه اتوماتیک از شما درخواست میکند در اضای قرار دادن لینک سایت مربوطه در یکی از صفحه های سایت خود لینک شما را در همین صفحه که مطمئنا صفحه اصلی سایت نمی باشد قرار دهدی. با این کار در واقع شما حق خود را زیر پا گذاشته اید . 


تبادل لینک سه طرفه: این مورد تبادل لینک معمولا بین سایت های با رنک و بازدید کننده ی بالا و سایت هایی تازه تاسیس انجام میگیرد . سایت جدید برای آنکه بتواند با سایت با رنک بالا تبادل لینک را صورت دهد باید ابتدا لینک سایت با رنک بالا را در صفحه ی اصلی خود قرار دهد و سپس با اعلام به صفحه ی تبادل لینک سایت با رنک بالا لینک سایت در خواست کننده در صفحه ی لیکدونی سایت با رنک بالا قرار خواهد گرفت. پر واضح است که این تبادل لینک ، که به نوعی اتوماتیک نیز می باشد به گونه ای است که سود اصلی و نهایی را سایت با رنک بالا خواهد برد. . اما مطمئناً تاثیرات خود را در رنک سایت با رنک پایین تر خواهد گذاشت


چرا تبادل لینک 3 طرفه؟ تا به حال اکثر وب مسترها و مخصوصا وب مسترهای ایرانی از تبادل لینک سنتی و دو طرفه (من به تو لینک میدهم و تو به من لینک بده!) که دیگر منسوخ شده است استفاده میکردند. اگر به پیج رنک سایتهای فارسی نگاهی بیاندازید متوجه میشوید که همگی 1 یا 2 پله نزول داشته اند و این به خاطر این است که گوگل در سیستم رنک بندی خود تجدید نظر کرده و دیگر تبادل لینک دوطرفه را یک تبادل لینک خوب و با کیفیت نمیداند و نه تنها رنک آن سایت را بالا نمیبرد بلکه ممکن است از رنک آن سایت بکاهد. پس چاره چیست؟ اگر نگاهی به صفحه وب مسترز گوگل بیاندازید میبینید که گوگل تبادل لینک اصولی و نوین سه طرفه و چهار طرفه را یک تبادل لینک خوب و با کیفیت میداند.