سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با تبادل لینک نام عبارتی است که اصولا در بین صاحبان وبسایت و وبل

با تبادل لینک نام عبارتی است که اصولا در بین صاحبان وبسایت و وبلاگ رایج است 

با تبادل لینک نام عبارتی است که اصولا در بین صاحبان وبسایت و وبلاگ رایج است

 

با تبادل لینک نام عبارتی است که اصولا در بین صاحبان وبسایت و وبلاگ رایج است . در تبادل لینک تبادل لینک صاحبان وبسایت و یا وبلاگ جهت افزایش بازدیدکنندگان صفحه ی اینترنتی خود از یکدیگر درخواست درج آدرس اینترنتی وبسایت و یا وبلاگ خود در صفحه ی اینترنتی هم مینمایند . این عمل موجب افزایش امتیاز آنان در موتورهای جستجو نیز می باشد . نوع دیگر تبادل لینک نام آن تبادل لینک اتوماتیک میباشد

 

در این نوع تبادل وبمسترها درخواستی را جهت تبادل لینک از یکدیگر انجام نمی دهند و تنها با انجام مراحلی به صورت اتوماتیک تبادل لینک انجام می شود یکی از شیوه های موثر افزایش بازدید و افزایش رتبه در موتورهای جستجوگر برای وب سایت ها و وبلاگ ها استفاده از تبادل لینک با سایر سایت ها می باشد یکی از مهمترین مسایلی که در هنگام تبادل لینک قابل توجه است پیج رنک سایت لینک دهنده است این هنگامی است که شما معمولاً با مذاکره با یک سایت یا وبلاگ اقدام به تبادل لینک می نمایید. و تبادل لینک دو طرفه به این گونه است که شما و مدیر سایت مربوطه لینک های تبادلی را در صفحه ی اصلی سایت خود قرار میدهند .

 

در تبادل لینک دوطرفه ، لینک کردن سایت ها یا وبلاگهایی که در موضوغ مشترکی با وب سایت یا وبلاگ شما فعالیت می کنند، بسیار توصیه می شود . فکر می کنم زمانی رسیده که ما ایرانی ها هم بدین نکته توجه کنیم که تبادل لینک 2 طرفه بیش از حد نه تنها باعث بهبود رتبه در گوگل نمیشه بلکه کاملا بالعکس عمل می کنه پس بهتره این روش تبادل لینک به صورت یک به یک و قدیمی رو محدود کنیم ،چرا که در حال حاضر دنیا داره به این موضوع فکر میکنه که آیا گوگل الگوریتمی برای تشخیص لینک سه طرفه داره یا نه ولی ما همچنان دست از سر این تبادل لینک دو طرفه بی حد وحصر بر نمی داریم حالا علت این همه سماجت چیست ؟ خدا می داند!ولی من فکر می کنم علت آگاهی کم و عدم بروزرسانی اطلاعات باشه مخصوصا در بین وبلاگ نویس ها،البته به اساتید بر نخوره به عنوان مثال از خودم شروع می کنم که تازه متوجه اهمیت این موضوع شدم. تبادل لینک را با سایت های پربازدید زیر تجربه کنید.